100510

Godmorgon!

Otroligt nog har jag sovi riktigt gott inatt. "Otroligt" eftersom jag ska skriva tenta om några timmar, vilket brukar göra att jag inte kan sova ordentligt. Jag vaknade förvisso klockan fem och var helt säker på att jag försovit mig, men ändå. Känns riktigt bra faktiskt.

Idag är det som sagt dags för tenta. Min uppladning inför förra tentan funkade rätt bra så jag tror jag kör på det sättet idag också. Alltså ska jag ut och springa om en stund, sen äta lite frukost, titta lite på en gammal tenta och sedan äta en ordentlig lunch. Förhoppningsvis ska jag hinna titta på nåt avsnitt av The Hills eller Gilmore Girls också. Så att hjärnan får slappna av lite lagom innan jag cyklar iväg. Som sagt så gick det inte så bra sist det kändes som att det skulle gå bra, men den här gången kan det gå hur som helst. Mitt mål är även den här gången framförallt att få mer poäng än sist. Att få godkänt blir en glad bonus bara om så skulle vara fallet:)

Nu ska jag sätta lite fart här. Först ska jag dricka lite C-vitamin så jag piggnar till, sen ska jag ge mig iväg. Blir nog ingen lång runda dessvärre, knäna har klagat hela helgen, trots att de fått vila... Suck. Jaja, men kort runda är bättre än ingen runda:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0