080510

Hej svejs!

Jadå, jag är kvar, men var så grymt jättetrött(bra svenska...) imorse så jag orkade inte gå upp i tid. Blev lite halvstressigt innan jag skulle ge mig iväg till jobb, mend det gick bra. Har knappt sovit alls inatt. Måste vara tentanerverna som stör nu. Bara vänder och vrider på mig och håller på att svettas ihjäl... Helt sukt. Hoppas det försvinner när tentan är gjord.

Idag har jag som sagt jobbat fram till två. Har nog nästan aldrig varit så skönt att sluta på jobb som idag. Kändes som en befrielse att få stämpla ut och sen veta att det är två veckor till nästa gång! Efter jobb åkte älsklingen och ja ut och tittade på ett hus som vi funderat på att köpa/investera i. Det känns lite läskigt än så länge. Som att det kanske blir lite myvket att bita i. Vi kommer ju att bli tvungna att totalrenovera vilket kommer att ta tid, ork och ekonomi. Kanske blir det lite mycket när det trots allt bara är älsklingen som har fast inkomst. Jag är ju fattig student och jag kommer aldrig i livet låta honom betala mer än jag kommer att kunna göra. Jag skulle aldrig för mitt liv leva på en annan människas inkomst. Ska det vara, ska det vara lika för båda! Så vi får se, det är mycket att tänka på och överväga. Vi vill ju resa och så också och det kommer vi ju inte kunna göra på evigheter då... Suck, vilket problem:)

Nåja, ikväll ska vi inte tänka på nåt sånt alls. Vi ska bara ha en härlig, avslappnad kväll och inte tänka på nåt alls!

Hoppas ni har en bra dag och får en toppenbra kväll! Festa lugnt;) Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Moa :)

Gör du din design i Picasa? Kram!

2010-05-08 @ 17:14:22
URL: http://picturesbymoa.blogg.se/
Postat av: Moa :)

Nej, men jag mena headern :)

2010-05-08 @ 17:40:53
URL: http://picturesbymoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0