060510

Godmorgon!

Tidigt, alldeles för tidigt:) Har inte sovit så mycket inatt heller. Så jag lär vara rätt flummig idag... När jag är trött blir jag alltid helt fnittrig och min knäppa humor blir typ ännu knäppare. Så ja, nu vet ni hur min dag kommer att se ut, haha:)

Om en stund kommer Helene hit. Då ska vi sätta oss och råplugga inför måndag. Vet inte riktigt hur det ska gå, vi verkar ha ungefär lika dålig koll på det mesta. Jag tog ju ledig från plugget igår också när jag borde uppdaterat mig... Illa, illa. Suck, aldrig blir det bra här ju;) Jaja, bara att kämpa på.

Efter plugg fram till tolv ska vi iväg på ännu en tre timmar lång föreläsning. Kommer bli intressant hur jag ska hålla mig vaken... Får kanske ladda upp med socker eller nåt så att jag är igång, hehe.

Nu ska jag försöka vakna till liv här. Ska gå och tvätta ansiktet med kallvatten, det brukar funka:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en bra dag!

själv är jag hemma som världens sjukling!

hur mår du?

kramkalas

2010-05-06 @ 08:33:46
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej. Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Vore kul om du kikade in.



Ha det gött!

2010-05-06 @ 11:40:16
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0