050510

Godmorgon!

Sovit oroligt inatt igen. Vad är det här? Drömmer mardrömmar igen. Suck, gissar att det beror på tentorna nu. Jaja, så är det. Inte mycket att bry sig om:) Hoppas ni sovit gott i alla fall.

Idag blir det två timmars intensivt pluggande med Helene från klockan tio. Sedan iväg till skolan för tre härliga timmars föreläsning... V-i-l-l i-n-t-e. Har verkligen ingen lust längre. Jag vill bara ha sommarlov nu:) Men det är som det är, bara att kämpa på. Det blir väl säkert bra till slut:)

Ikväll blir det lite mer plugg och kanske ska jag ut och springa en runda. Har varit lite segt med träning nu ett tag tycker jag. Blev ju ingen Ki-box igår. Blev förvisso golf istället, men när man inte går en hel runda vet jag inte riktigt om man presterar sådär jättemycket vad gäller att svettas;)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen sätta fart! Hoppas ni får en bra dag i solen! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0