040510

Godmorgon!

Orkade inte skriva nåt igår kväll. Var helt utpumpad och hjärnan bara la av typ:) Eller okej, jag lä den stänga av sig efter den intensiva dagen, hehe. Tror tentan gick hyfsat bra. Dret kändes ju klart betydligt bättre än sist så kanske att jag kan ha skrapat ihop till ett godkänt. Jag tror ju inte riktigt det, men hoppet är det sista som överger människan, haha:)

Idag är jag hyfsat utsövd. Sov gott inatt i alla fall och fick lite sovmorgon. Men nu är nästa tenta och nafsar i hasorna så den prioriteras i eftermiddag. Nu på förmiddagen har jag lovat att hjälpa morfar med en sak så ska iväg om en stund. Känns trist att behöva göra snabbvisiter bara, men jag har helt enkelt inte tiden just nu:( Tentorna tar upp så sjukt mycket tid så allt kretsar kring dem. Inte kul alls. Jag vill ju kunna ta hand om mina nära och kära... Får ta tag i det och ta igen det till sommaren!

Nu ska jag äta lite frukost och sen ge mig iväg. Hoppas ni får en jättebra dag! Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: Tack för din kommentar :)

Helt okej tack, men är sjuk.

Vad händer idag då?

2010-05-04 @ 12:58:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: simone

skönt om du kan stänga av hjärnan så, koppla bort allt :d

2010-05-04 @ 13:24:15
URL: http://f
Postat av: simone

skönt om du kan stänga av hjärnan så, koppla bort allt :d

2010-05-04 @ 13:24:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0