030510

Godmorgon!

Så var det dags. Dagen jag fruktat i en månad är här. Haha, nä, inte riktigt kanske, men nära nog. Är inte så särskilt lugn inför den här dagen om man säger så... Har sovit som en stock, men jag fick ta en Ipren igår eftersom jag mådde fruktansvärt illa. Älsklingen tror det berodde på maten, jag tror det var ångesten för tentan. Men nu känner jag att det får gå som det går. Har försökt och pluggat mycket den här gången. Så mer poäng än sist ska det väl kunna bli i alla fall. Vet ju inte om det blir godkänt, har svårt för att tro det... Men jag blir nöjd om jag är i närheten. Då vet jag att jag kan klara den nästa gång.

Så idag blir det inte mycket gjort förutom tenta som sagt. Ska kanske ut och springa om en stund. Jag har läst att man lär sig som bäst precis efter att man sprungit så det kan ju vara värt att testa. Först springa och sen trycka in det sista som inte satt igår kväll...

Ha en jättebra dag idag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: noemii

oj hoppas att du mår bättre nart :)

2010-05-03 @ 08:05:20
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: noemii

skönt att det är bättre.

tack ha en trevlig dag du med: )

2010-05-03 @ 08:11:03
URL: http://noemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0