010510

Hej hej

Är uppe och vaken, men inte pigg direkt... Hade en sjukt rolig kväll igår så kanske inte så konstigt:) Vi åt gott, spelade spel och skrattade en hel massa. Sen blev det utgång efter tolv. Så jäkla kul. Alltid kul hänga med C och J:D

Idag blir inte myckret gjort. Vi har varit iväg och fixat en födelsedagspresent till älsklingens bror och då blev det även lite springkläder till mig:) Jag hade lite problem med att komma in och ut ur Stadium-butiken bara... Larmet gick när jag gick in. Jag hade då presenten vi köpt i väskan så vi fick gå och fixa bort larmet på den. Sen gick det bra att gå in på Stadium igen. Men gissa vad som händer när jaggår ut? Jepp, larmet år igen... Och det fanns inget larm kvar på kläderna... Och inte hade jag nåt särskilt i väskan heller. Helknäppt. Efter att personalen i kassan hade kollat kläderna provade jag att gå ut igen och då gick det bra. Helskumt. Jaja, vi fick skratta lite åt det i alla fall:)

Nu ska vi slappa lite här och ikväll blir det födelsedagsfirande för älsklingens bror. Ska bli trevligt. Hoppas ni har en bra fösta maj. Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Haft det bra idag då? :)

2010-05-01 @ 23:52:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0