Tre dagar kvar

Ser verkligen fram emot helgen, det ska bli så skönt att stänga av allt i två dagar:)

Föreläsningen idag var dryg som bara den. Trodde aldrig jag skulle få sluta, hehe. Så segt när man bara sitter och lyssnar precis hela tiden. Inte alls kul ju. Mycket bättre med övningar där man får tänka lite också:)

Ikväll blir det träning. Kan hända att det inte blir Ki-box men jag funderar på att äntligen ge mig ut och springa istället. Nu när snön äntligen är borta längtar jag efter att ge mig ut i löparspåret igen. Det kommer ju säkert att vara riktigt jobbigt, men ändå så himla kul.
Efter det är det ju premiär för Desperate Housewives. Äntligen får man se hur det gick:) Sen är det Cougar Town också. Ska bli toppenkul att se såna program jag älskar igen. Det har varit tunt på den fronten på sistone:) Finns ju inte så mycket annat att titta på när de programmen har uppehåll. Ska bli en härlig kväll. Synd om älsklingen bara:) Hoppas han står ut. Han är så underar. Jag har verkligen tur!

Hoppas ni får en mysig eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0