SOL

Äntligen har solen kommit fram på riktigt. Och det verkar ju som att den tänkt stanna ett tag! Helt underbart, så mycket energi man får av att få lite solsken mot huden. Jag njuter i fulla drag här:) Har precis kommit hem faktiskt. Hade ju kort dag i skolan, men pappa och jag bestämde oss för att äta lunch så det blev en stund i stan också. Köpte lite ljus i vårfärger. Ska bli mysigt att tända dem ikväll, behålla lite sol även när det börjar mörkna:)

Sen var jag och kollade på lite solglasögon. De jag har är helt slitna och repade, så funderar på att köpa ett par nya. Problemet är att de solglasögon jag har är jag så förtjust i. De passar perfekt till mitt ansike, som har lite speciella krav... Nu var det dock väldigt utsortera redan på den fronten. Haha, jag provade ett par såna där stora som typ Paris Hilton alltid brukr ha. Och jag lovar, jag såg precis ut som en uggla. Verkligen!:) Det skulle ha fotats, men jag tänkte inte på det just då om man säger så. Jag hade fullt upp med att flina åt mig själv, hehe. Men i alla fall, jag hittade alltså inga jag ville ha. Men då kom jag på idén om att jag kanske skulle köpa ett par ordentliga märkesglasögon istället för billiga á la H&M, Lindex o.s.v. Så jag knallade in på närmsta glasögonbutik och kollade på solgalsögon. Snacka om att det kändes konstigt. Har aldrig köpt nåt så dyrt i klädväg eller accesoarväg. Men jag tänker att om jag satsar på ett par klassiska nu så kan jag ha dem länge och då tjänar jag nästan på att köpa ett par dyrare. Men det känns ändå som att jag ska tänka efter både en och tio gånger innan jag bestämmer mig:)

Nu ska jag at det lugnt ett tag. Är ledig tre dagar framöver nu:D Ska bli så himla skönt. Vår datorbokföringsuppgift blev godkänd så nu känns det som att man kan börja slappna av lite ett tag i alla fall. Är riktigt dödstrött idag. Det har varit långa dagar den här veckan. Så jag ska slappa lite nu och sen stryka lite skjortor... Urtrist, men vad gör man? Måste man så måste man:)

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hehe tack :)

2010-03-04 @ 16:48:48
URL: http://betuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0