Så var ännu en dag över...

Ja, då var det kväll igen. Fy vad tiden går fort nu... Känns jättekonstigt. När älsklingen kom hem kändes det som att vi hade massor med tid, men nu är kvällen snart slut och det är dags att gå och lägga sig... Jaja, så är det:)

Vi har precis sett på Mitt stora feta grekiska bröllop. Känner igen mig lite i den filmen faktiskt:) Den är lättsam och rolig, men har många scener där jag känner igen mig numer. Jag trodde t.ex. inte heller att jag skulle hitta nån som ville vara med mig, men så verkar det ju ha blivit;)

Nu ska jag slappa lite och sen gå och sova. Ska upp tidigt imorgon, mamma och pappa har bett om hjälp att öppna för hantverkarna och jag ställer klart upp:) Sen på kvällen ska älsklingen och jag till hans mormor och morfar och äta våfflor:D Toppen!

Ha en fortsatt bra kväll! Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0