Mysmåndag

Så var den här dagen snart över. Dagen har gått väldigt snabbt. Började klockan tolv så jag kunde ta det riktigt lugnt. Vi började med en föreläsning av Notar. Väldigt intressant. Hade jag bott i Stockholm hade jag helt klart sökt praktik hos dem. Efter det hade jag föreläsning i tre timmar... Urtrist. Som tur var hade älsklingen erbjudit sig att hämta mig så jag hade något att se fram emot. Han är så underbar:)

Nu på kvällen såg vi på film, Inglorious Basterds, en sjuk film. Men rätt rolig på sina ställen. Och så hade den Brad Pitt hehe:) Men han ser rätt gammal ut numer så det är inte lika lockande längre;) Sen såg vi på Det kungliga bröllopet och  nu ser vi Svenska Hollywoodfruar.

Ha en fortsatt m´sig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0