Ledig!!

Nu är jag hemma efter praktiken. Och nu är jag leeedig:D Åh, så skönt! Och det blev ju inte sämre av att älsklingen säger åt mig att sätta mig i soffan medan han lagar maten. Sen sätter han fram ett glas vin till mig också. Har jag det bäst eller har jag det bäst?:) Åh, jag är så lycklig!

Nu ska jag inte göra något vettigt alls! Inte ett strå nytta. Inte stressa, inte tänka, inte oroa mig. Bara njuta av livet, ta det lugnt och inte planera något alls. Det ska bli så underbart skönt. Har ju inte varit ledig sen i september så det här är lyx å hög nivå, haha:) Ska kanske unna mig att klippa mig och lite sånt den här veckan. Vi får se.

Mm, det doftar himmelskt gott från köket nu. Ska luta mig tillbaka här i soffan nu och ha det bra:)

Hoppas ni får en bra kväll. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: simone

Vad sköönt! Fick du någon skön massage där också kanske?

2010-03-31 @ 08:49:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0