En och en halv dag kvar

Det närmar sig sakta men säkert:)

Idag har det varit praktik hela dagen. Jag fick göra lite beskrivningar och sedan följa med på två intagsförsök. Det sistnämnda är helt klart roligast. Får se en massa olika hus. Idag t.ex. ett radhus och en villa. Jättefina båda två. Fräscha och ljusa, precis som jag gillar:)
När jag kom hem var jag trött så jag var mer än lycklig över att äsklingen lagade mat till mig. Riktigt god mat, stekt fläskfilé med crustader och wokade grönsaker. Till de bearnaisesås. Så himla gott! Snacka om att ha tur va?:) Känns så lyxigt att slippa laga mat utan att äta onyttig hämtmat.

Imorgon är det övning klockan åtta på morgonen... Suck. Men så är det. Ikväll blir det tidigt i säng då i alla fall:)

Hoppas ni får en fin kväll!

            
Så här lyxig mat har jag blivit bjuden på idag:)

Kommentarer
Postat av: bettan

ser jätte gott ut:-)

2010-03-03 @ 22:51:29
URL: http://betuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0