En dag avklarad, fyra kvar

Fyra dagar kvar till en underbar helg med älsklingen:) Ska bli så härligt.

Nåja, dagen idag i alla fall har varit helt okej. Lite småsaker som strulade, men annars vore det v'l inte måndag, hehe. Men överlag gick det bra. Jag missade ju en föreläsning i torsdags, men det var inte någon större fara märkte jag idag på övningen. Det ska jag nog klara faktiskt:) Jag är inte ens orolig för tentan-än...
Efter skolan kunde jag åka hem och ta det lite lugnt för en gångs skull. Kändes rätt bra. Nu har jag precis ätit lite efter att ha kommit hem från träning. Jag och Helene körde Core/Bosu på Friskis. Toppenbra träning som vanligt:) Och sen så har ju snön försvunnit. Förhoppningsvis inebär det att jag kan spring på onsdag. Äntligen:)

Nu ska jag lata mig, ta det lugnt och bara vara. Hoppas ni har en fin kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0