280310

Godmorgon!

Inatt har jag inte sovit mycket alls, men känner mig ändå pigg. Jag gissar att det beror på tentanerverna... Usch, det är ju dags imorgon:/ Jag vil inte. Även om jag har pluggat massor så känns skallen helt tom. Men jag gissar, eller hoppas, att det ger med sig när jag väl sitter på tentan.

Älsklingen är iväg och spelar bandy så jag ska passa på att plugga nån timme till idag. Sen ska vi till mina föräldrar och äta våfflor. Mums! Lyx att få så mycket våfflor utan att göra en enda själv;) Ska bli skönt att kopla bort skallen en liten stund. Jag hade som mål att jag skulle plugga hela dagen idag, men jag tror ändå att det blir bättre såhär. Att jag tar en paus mitt i och sen pluggar ikväll igen. Jag är inget vidare på att plugga i typ 12 timmar i sträck... Då fastnar ingenting utan jag blir bara frustrerad av att jag inte gör något annat. Men ikväll blir det som sagt nån timme också. Ska göra en gammal tenta då så jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Annars går självförtroendet ner i botten inför imorgon. Nervös!

Nu ska jag äta upp min frukost och sedan sätta fart! Hoppas ni får en härlig söndag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0