270310

Hejsan!

Ingen uppdatering sen igår.. Nä, hade ingen lust efter jobb igår alls. Kom hem vid halv tio och var helt slut. Det var en jäkligt lång och intensiv dag igår så jag slocknade rätt snabbt:)

Idag har jag jobbat hela förmiddagen. Inget kul alls. Räknar bara minuterna tills jag slutar. Men som jag sagt tidigare, jag får vara glad för att jag har ett jobb. Det behövs verkligen nu när man är student:) Men det hade ju varit tacksamt om man fått göra något meningsfullt och man inte hade blivit behandlad som en robot eller del av inredningen... Inte för att folk måste älska mig eller prisa mig, men nåt tecken på att man faktiskt sitter där och är värd mer än en utskällning är rätt trevligt... Jaja, strunt samma.

Älsklingen är i Växjö idag och ska kolla på hockey. Så jag är alldeles ensam hemma. Inte kul alls, jag hatar att vara ensam. Men får väl försöka inse att det trots allt ger mig möjlighet att plugga i lugn och ro. Jag ska dessutom ner och tvätta. Så tiden kommer gå rätt fort. Han kommer ju hem ikväll.

Nu ska jag ner i tvättstugan och sen plugga... Fy vad jag längtar tills tentan är över!

Hoppas ni har en bra dag. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0