250310

Godmorgon!

Nu har jag rätt dag:) Fick kolla en extra gång så jag skrev rätt, hehe. Nu sitter jag hos mina föäldrar och väntar på hantverkarna. Känns rätt konstigt att sitta i sitt gamla hem och plugga. Men samtidigt skönt och tryggt. Skulle kanske inte ha nåt emot att bo hemma en tid?;) Haha, men det skulle kännas konstigt, helt klart.

Idag är det som sagt bara att plugga. Allt ska räknas igenom idag är tanken. Sen ska jag börja repetera och göra gamla tentor. Åh, hoppas det sätter sig nu då:/ Jag vill verkligen få godkänt den här gången. Orkar inte med fler motgångar.

Ikväll ska vi till älsklingens mormor och morfar och äta våfflor. Mums!

Nu ska jag fixa nåt att äta, får se vad jag kan hitta i föräldrarnas kyl;) Ha en fin dag! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0