230310

Godmorgon!

Så trött jag blev igår kväll. Jag var och tränade Ki-box och när jag kom hem däckade jag typ:) När jag ätit var det kört, då bara låg jag i soffan och tittade på DPH och Cougar Town. Sen gick jag och la mig direkt. Men det är ändå rätt skönt att vara så trött, då somnar man bättre. Eller jag gör det i alla fall:)

Idag ska jag till skolan, sista föreläsningen innan tentan. Men helt ärligt, hur tänker de? Jag menar, det är onsdag idag, tentan är på måndag... Paniiik! Hoppas inte det är något krångligt, då blir jag galen. Sen ska vi ha introduktion på nya kursen som kommer sen också. Varför? Vi har ju inte ens hunnit avsluta den här? Och den är jättesvår. Varför ska de redan stoppa in nytt ämne? Man lär ju inte läsa om det än på ett par veckor ändå? Jaja, det är väl bara att gilla läget;)

Solen ligger och trycker bakom molnen idag, hoppas den kommer fram ordentligt efterhand. Igår hade vi faktiskt nästan 10 grader varmt. Men p.g.a. den ständiga blåsten var det ungefär 3-4 grader kanske. Lite synd. Men våren är på väg med stora steg så det är bara att vänta:)

Nu ska jag göra mig i ordning. Klädproblem, här kommer jag:)

Ha en jättefin dag! Halva veckan är över sen! Kram på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0