220310

Godmorgon!

Ännu en grå morgon. Vart tog solen vägen nu då? Och när tänker den komma tillbaka? Såna här dagar önskar jag trots allt att jag bodde i ett varmare land. Jaja, inte lönt att gräva ner sig för det ju:) Vädret rår man inte över. Synd bara, jag blir så seg när det är sånt här skräpväder...

Idag ska jag iväg till skolan och fixa med lite grupparbete. Inte särskilt kul, men så är det. När jag kommer hem ska jag plugga igen... Sen är det träning. Kan behövas eter den här helgen, så mycket skräpmat... Men äh, det behöver man det med:)

Justja, jag skrev inte så mycket igår, orkade inte och hade ingen lust. Försökte plugga lite, men gick ut och gick en runda och sen kom älsklingen hem så ja... Det gick sådär helt enkelt:P Så idag måste jag vara ordentligare. Fy vad jag längtar till sommaren nu... Inte för att jag är ledig så mycket då, ska jobba en massa, men ändå. Bättre än inget i alla fall:)

Ha en fin dag! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0