200310

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott:) Jag har sovit som en stock. Ett tag sen sist så det känns riktigt skönt att vakna utsövd. Nu är jag laddad inför dagens aktiviteter, haha.

Det är inte mycket som står på schemat idag. Vi ska tvätta, men det är inte så mycket så det är skönt. Vi ska mangla lite också. Jepp, jag är en sån som manglar lakan fortfarande. Jag känner mig rätt ensam i min åldersgrupp, men jag tänker fortsätta ändå:) Finns inget skönare än att gå och lägga sig i nytvättade, nymanglade lakan. Det är verkligen speciellt. Ni vet lakan på hotell, de är ju manglade. Och visst är det sjukt skönt att gå och lägga sig i en hotellsäng?:) Så jag kommer nog aldrig sluta mangla lakanen. Det är en del av vardagslyxen tycker jag:)

Nu ska jag sortera tvätten och sen är det tvättstugan nästa. Älsklingen ska åka iväg och fixa frukost sen. Lyxigt va?:) Världens finaste pojkvän säger jag ju:)

Ha en underbar lördag! Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL

s: vad roligt =) Ska du göra nåt trevligt ikväll? =)

2010-03-20 @ 16:13:02
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0