180310

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Det har jag gjort. Känner mig hyfsat utsövd idag. Hade tänkt gå upp lite tidigare, men det var helt omöjligt... Så fruktansvärt trött. Men nu är jag ´up and about´:) Ska snart fixa lite frukost och sedan blir det till att plugga hela dagen. Imorgon är det fredag och då kan jag få ta det lugnt, men idag ska jag plugga en hel massa! Ska försöka göra så många övningar det bara går och räkna mycket.

Ikväll ska jag träna igen. Toppen! Så har man nåt att se fram emot under tiden man pluggar:) Är i och för sig väldigt seg så är inte jättesugen på att träna. Men det kommer säkert att ändra på sig:)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har frågestund i bloggen just nu. Ställ gärna några frågor om du har lust :)

2010-03-18 @ 13:23:26
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0