150310

Godmorgon!

Så var det måndag igen. Vart tog helgen vägen? Jag jobbade ju förvisso så det tog ju en del av helgen. Men ändå, de lediga dagarna går alldeles för fort. Igår var det i alla fall underbart väder och älsklingen oc jag tog tillfället i akt och gick ut en runda. Så himla skönt. Jag kunde t.o.m ha min skinnjacka:) Det var väl på gränsen, men det gick bra ändå. Idag är det ännu en härligt solig dag! Mitt hopp om våren bara växer:) Äntligen kan man få tillbaka lite energi. Jag känner mig mycket piggare, gladare och mer laddad för dagen. Åh, helt glad:D Det kommer bli en braaa måndag idag.

Jag kommer vara i skolan ovanligt länge idag, tio till tre. Men det känns helt okej, skönt att få mycket gjort när man väl är på plats liksom:) Sen ikväll ska jag träna och sen är jag ensam hemma. Känns jättekonstigt. Jag och älsklingen är sällan eller aldrig ifrån varandra numer. Låter kanske som att vi inte har egna liv, men det har vi ju. Men vi sover alltid hemma och träffas ju då. Så nu när han inte är hemma när jag går och lägger mig känns det lite konstigt. Men ska passa på att njuta av sånt där tjejigt som det kanske inte blir så mycket av när älsklingen är hemma:) Lite ansiktsmask, lite extra omvårdnad av kroppen och sen Svenska Hollywoodfruar.

Hoppas ni får en underbar dag i solen idag! Kram på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0