130310

Godmorgon!

Tidig morgon, men det gör inte så mycket, det är nämligen ljust ute redan:) Så himla skönt. Äntligen är det lite lättare att gå upp tidigt. När det fortfarande är mörkt vill kroppen verkligen inte samarbeta. Nu är man bara lite seg, men man piggnar till rätt snabbt ändå. Jag vaknade t.o.m innan klockan:) Kankse främst för att jag trodde jag försovit mig eftersom det var så ljust. Men jag sov en stund till så nu är jag laddad.

Ska snart iväg till jobb och är där fram till två. Sen ska jag hem, kanske springa en runda och sen ska jag vara med älsklingen. Vi ska troligtvis ut med ett gäng, om det inte blir ändringar under dagen:) Melodifestivalen är klart ett måste, om inte annat så måste man ju se hur det går för Dolph, haha.

Nä, nu får jag sätta fart. Ska vara på jobb om en timme... Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

=)

2010-03-13 @ 12:36:40
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0