120310

Godmorgon!

Så var det fredag! Äntligen. Eller? Nja, inte för mig. Jag ska jobba ikväll... Vill verkligen inte, men måste ju. Så det är väldigt blandade känslor för fröken idag:) Två timmars föreläsning och sen hem och vara hemma tre timmar. Sen jobb till nio:( Gnälligt värre såna här dagar. Äh, det kommer att gå snabbt. Det gör det alltid. Bara trist att ha det framför sig:) Men imorgon eftermiddag kommer jag som vanligt att undra varför jag gnällde så, det går ju så snabbt. Och det känns rätt skönt att kunna dra in lite extra:)

Har sovit som en stock i natt. Tror jag brottats lite med äslklingen dock... Vet att jag drömde om att jag knuffade på honom och det finns en risk att jag gjort det i sömnen på riktigt också, hehe. Lär jag väl få reda på senare idag:)

Nu ska jag göra mig i ordning. Klädvånda idag igen. Här nere är det ju svinkallt så man får liksom tänka efter vad man ska sätta på sig. Annars fryser man ihjäl. Vår lägenhet är som vanlgt svinkall. Men ändå så blir jag varm på nätterna. Tar jag av mig täcket fryser jag dock och när det är på så svettas jag... Snacka om dilemma, haha.

Jaja, ha en jättefin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0