110310

Godmorgon.

Usch och fy. Uppe tidigt igen. Har tvättid idag så det var bara att masa sig ur sängen... Inte kul alls. Tvätta är ju liksom tråkigt i vanliga fall, men det blir ännu tråkigare såhär på morgonen. Börjar inte förrän ett idag egentligen ju:/

Såg i spegeln innan att jag börjat tappa min hållning som jag hade när jag gick på baletten:( Börjar bli lite kutryggig nästan. Men nu är det dags att sträcka upp igen. Nu när jag såg det så får jag se till att göra nåt åt det ju. Alltid snyggare med en rak och sträckt rygg:) Har tappat mycket sen jag dansade. Världens bästa träning, utan tvekan.

Idag är det som sagt dags för skola klockan ett. Har dock jätteont i huvudet idag igen så får se hur jag mår lite senare. Ikväll blir det förhoppningsvis träning igen. Skivstång den här gången. Ska bli skönt:)

Ha en jättefin dag idag. Hoppas ni får lite sol på er. Här är det lika grått som alltid...

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

JA, man kan undra vem det är fel på. Jag tror på dom!

2010-03-11 @ 07:48:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så mycket annika, Hoppas du har en riktigt fin torsdag!

2010-03-11 @ 11:18:51
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0