050310

Godmorgon!

JAAAAA! Idag är det äntligen dags för älsklingen och mig att ge oss iväg på vår minisemester! Har sovit som en stock inatt, men vaknade helt tidigt ch kunde inte somna om eftersom jag är så spänd inför i eftermiddag. Har längtat sen vi bokade det här i typ december. Ska bli toppen. Hoppas dagen går fort:)

Fram tills vi ska åka ska jag försöka plugga lite, packa och fixa här hemma. Jag är en sån som gärna vill ha rent och snyggt hemma när jag åker iväg nånstans. Så blir det mycket roligare att komma hem. Då behöver man inte fundera över att man måste städa och sånt. Istället kan man njuta av sina minnen några dagar innan man tar itu med vardagen:) Jag är väldigt pigg och utvilad idag. Känns så skönt att inte behöva tänka på skola och sånt utan bara ta det lugnt. Eller ja, jag skrev ju att jag ev. skulle plugga, men vi får se hur det blir med det, hehe. Men det är ändå lugnt och skönt. Och ute skiner solen! Perfekt dag idag med andra ord!

Jag vet inte riktigt hur jag gör med bloggen nu de här dagarna. Jag har ju inte överdrivet många läsare, men det är kul att skriva in sina minnen från dagen nånstans. Samtidigt känns det taskigt mot älsklingen att sitta och skriva här... Fast han kan ju kolla på sporten eller nåt då, haha:) Nä, men jag får se.

Nu måste jag äta frukost, magen mullrar på som bara den:)

Ha en jättefin dag idag! Det är fredag, solen skiner och helgen ska också bli fin. Det kan inte bli bättre!♥

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Åh kul att resa bort:)

2010-03-05 @ 09:34:40
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0