010310

Godmorgon!

Så var vi inne i mars, en vårmånad. I alla fall sägs det så, att mars har knopp i håret. Hoppas kan man ju i alla fall:) Nej, men jag tror faktistk på att våren är på gång nu. Utanför fönstret är det nämligen barmark. Det enda tråkiga är att det är alldeles grått ute... När kommer solen? Och så blåser det så klart... Alltid blåst här ju. Äh, nu ska jag inte gnälla, snön är nästan borta och det är ett stort steg bara det:)

Idag är det måndag och därmed skola igen. Sen lite grupparbete på det. Förhoppningsvis blir vi klara med det och kan skicka in det. Efter skolan ska jag hem och plugga lite, missade ju en föreläsning i torsdags. Sen är det träning som gäller. Ett tag sen nu igen så ska bli skönt att komma igång. Och den här veckan kommer jag att kunna springa också!:) Underbart! Allt är på väg mot bättre tider helt enkelt, haha.

Hoppas ni får en härlig dag och att nån får ett par stänk av solsken. Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D sovit got i natt?:D

2010-03-01 @ 09:31:34
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0