LOOOOV!!

Sista tentan skriven. Nu väntar två månaders lediga och lata dagar:) Så himla skönt. Känns fortfarande helt overkligt. Inget plugg, inga arbeten och inga föreläsningar:D Känns det bra eller känns det bra? Känns toppenbra. Imorgon ska jag bara sitta i solen, läsa en bok och njuta av att jag faktiskt kan lata mig med gott samvete. Mm, längtar redan:)

Hade en väldigt mysig kväll på stan. Jag och några tjejer från klassen åt gott och drack gott på en uteservering i solen:) Eller ja, det blev lite i skuggan, men det var riktigt härligt ändå:) Perfekt avslut på den här terminen. Hoppas dock att nästa blir bättre än den här... Men det skiter jag fullständigt i just nu:D

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig i sängen och läsa. Evigeheter sen jag kunde göra det:)

Ha en fin kväll. Sov så gott! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0