Lång dag...

Ja, jag är ju inte van vid att jobba åtta timmar på en dag:) Men det gick rätt fort ändå. Bra intervaller mellan rasterna så tiden flöt på. Tillbaka imorgon mellan åtta och två. Känns som en helt okej tid:)

Har fortfarande jätteont i magen... Vet inte om jag fick i mig nåt med laktos igår. Vi var ju och åt glass, men jag åt sorbet. Dock använde de samma skopa till sorben som till vanliga glassen. Kanske därför? Jaja, det går över. Lite jobbigt nu bara:/

Jag och älsklingen var ute och sprang nu på kvällen. Så sjukt förnedrande, jag tränar ju rätt regelbundet och tycker jag springer hyfsat bra. Heh, jovisst, säkert. Älsklingen påstår att han är otränad, men han sprang förbi mig och höll en bra bit mellan oss. Jag hade absolut ingenting att svara med:( Inte så kul, men är bara glad att han följde med så får försöka bortse från det hehe:) Men visst, det känns konstigt. Trodde jag var i lite bättre form än så...

Nu har vi precis ätit lite så snart är det dags att krypa ner i sängen. Hoppas ni haft en bra kväll! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0