290610

Godmorgon!

Underbar morgon idag! Har precis varit ute och sprungit en runda. Måste ju försöka uppräthålla traditionen från Spanien, det var så fantastiskt skönt att komma igång på morgonen:) Känns konstigt att springa här nu, det är ju helt platt. Där jag sprang förra veckan gick det först neråt i typ 50-60 graders lutning och sen upp samma väg. Det var slitigt och varmt, men så j*kla kul! Benen fick verkligen jobba och kroppen var helt slut är jag kom fram. Det är den bästa känslan som finns, när man är helt utpumpad. Tycker jag i alla fall:)

Nu ska jag snart äta lite frukost och sen ska jag ge mig iväg. Tänker åka ner till min favoritstrand och underhålla brännan lite;) Det är sandstrand så älsklingen slipper gärna åka dit. Han föredrar gräs och det tycker inte jag är lika mysigt. Så då får det bli såhär. Han jobbar ju idag så det passar finfint:)

Jag tänkte ju berätta om tisdagen i Spanien idag, men jag tänker vänta med det till ikväll... Allt för att dra ut på det, hehe;)

Hoppas ni får en toppeni dag i solen! Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0