270610

Hej

Det blev ingen vidare uppdatering idag heller. Men det är bara för att solen sken in genom fönstret imorse så älsklingen och jag traskade iväg till affären och köpte frukost. Vi frös ju nästan här, haha;) Sen bestämde vi oss för att göra en liten tur ut i solen så vi har varit iväg hela dagen. Riktigt mysigt!

Tänkte börja en liten sammanfattning av våra dagar i Spanien här. Tar en eller två dagar i taget så får ni hänga med efter hand:) Här är första två dagarna:

Lördag:
Klockan ringde tio i tre på morgonen... Ingen av oss var så vidare pigga på att dra iväg så tidigt, men vi hade ju inte mycket val:) Så vi steg upp och gjorde oss klara för att åka till flygplatsen. På flygplatsen var det lååång kö till incheckningen så jag som är extremt otålig såg till att vi fick hjälp med att checka in själva:D Mycket smidigt. Flyget blev sen klart försenat så vi fick vänta en halv evighet innan vi fick gå på planet ens... Flygningen gick i alla fall smidigt, även bytet i Barcelona gick bra. Väl framme var vi dödströtta allihop. Vi kom fram till lägenheten, handlade lite i närheten, badade i poolen och sen lagade vi mat. Därefter var vi inte särskilt sociala, vi höll på att somna redan vid niotiden, hehe:)

Söndag:
Något piggare på morgonen så efter lte frukost gav vi oss iväg till en marknad i närheten. Massor med saker och ihärdiga försäljare. Jag köpte en hatt och några ringar. Väldigt billigt var allt i alla fall. Sen åkte vi iväg till stranden där vi nöt av sol och värme hela eftermiddagen. På kvällen lagade vi lite mat. Vi åt kyckling som vi köpt på marknaden och det var verkligen riktigt gott. Jag har alltid varit lite skeptisk till att äta mat sådär som man inte köpt på restaurang eller så när man är utomlands, men efter den här resan så är all min rädsla för sånt borta:) Klart jag kommer fortsätta vara försiktigt men inte lika nojig. Kvällen spemderades i lägenheten där vi spelade spel och hade det bra.

Sådär, det var de första två dagarna. Imorgon kommer fler:) Nu ska vi snart laga lite mat och ha en myskväll. Imorgon är det dags för jobb för båda:( Nåja, jag ska inte klaga så mycket, jag är ledig igen på tisdag och onsdag, men ändå.

Hoppas ni får en bra kväll! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att få uppleva Spanien. =)

2010-06-28 @ 16:02:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0