130610

Hej svejs!

Dåligt bloggande den här helgen. Tja, men jag har haft fullt upp:) Igår kväl hade vi det jättemysigt med mina föräldrar. Hemmalagad grekisk mat och så spela spel på det. Perfekt! Åt dock så mycket att jag var typ mätt när jag vaknade, hehe:)

Idag har älsklingen och jag varit och fiskat. Blir mer och mer förtjust i det för varje gång:) Riktigt rogivande att låta tankarna rulla under tiden som man står och väntar på napp. Glad att älsklingen vill ha mig med. Mina föräldrara kom och åt lunch med oss också. Vi grillade korv och åt kanelbullar till efterrätt. Så himla gott. Vädret var sådär, lite kyligt. Men det regnade inte i alla fall.

Nu är vi hemma och är båda helt slut efter en hel dag ute i friska luften. Känns fantastiskt skönt, älskar att känna mig så här seg när jag varit ute hela dagen:) Älsklingen ser på fotbolls-vm nu och jag kollar runt lite på datorn. Sen kanske vi ser en film eller nåt. Känns så bra att vara lite ledig nu några dagar. För en gångs skull kan jag se fram emot en måndag:)

Hoppas ni haft en jättebra dag och att ni får en härlig kväll! Bilder från idag kommer nog upp imorgon. Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: A

Ok vilka rätterna lagade ni då? :)

Haft en bra helg annars? :)

2010-06-13 @ 18:16:58
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: jennifer

var med i tävlingen i min blogg :D

2010-06-13 @ 19:41:13
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

oj ett tag sen man va här :D allt bra :D hoppas du har haft en bra dag :D

2010-06-13 @ 19:47:08
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0