080610

Godmorgon!

Ny dag, helt utsövd igen. Känns ju inte helt fel:) Dock började de banka och slipa i lägenheten under så helt skönt var det inte att vakna idag, men så är det. Hann i alla fall sova ut:) Nu sitter jag här i soffan och funderar på att göra en god smoothie till frukost. Har aldrig gjort en förr så det kan bli hur som helst, hehe. Men man måste ju testa i alla fall:)

Idag ska jag ringa en massa samtal. Bl.a ska jag ringa och kolla försäkring för badrummet... Kul. Känns väldigt vuxet och moget att prata om försäkringar, haha:) Jaja. Annars ska jag väl bara slappa som igår. Läsa lite och ta det lugnt. Sen ikväll är det träning igen. Bosu den här gången. Känns så bra att vara igång igen.

Nu ska jag ut i köket. Önska mig lycka till:D

Hoppas ni får en bra dag! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0