040610

Hej på er!

Jag har inte tagit semester från bloggen riktigt nä:) Bara det att jag skulle hjälpa morfar med att klippa gräset imorse och jag körde halv åtta...Jag gick mao upp sju. Så hade vare sig tid eller lust att blogga så tidigt:) Efter gräsklippningen åkte jag hem och sen skulle jag direkt och fixa naglarna. Lyx det med. Så trots att jag fick svettas en hel del imorse(gräsklipparen bestämde sig för att strejka varannan meter...) så har det varit en lugn och skön dag.

Ikväll blir det dock jobb... Men nu när man inte har tentor som jagar i hasorna så känns det faktiskt hel okej:)

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en bra bok!

Hoppas ni har det bra i solen. Sommaren verkar ju äntligen ha bitit tag ordentligt i landet:D Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0