Värme

När vi var i Karlskrona i helgen så frös vi ju nästan ihjäl p.g.a. det hällregn som bestämde sig för att överraska oss. Men det var ändå hyfsat skönt att slippa svettas för en dag. Som idag är det ju fruktansvärt varmt igen. Jag gillar sommaren och att sola och bada, men det kan väl ändå vara en human värme:) Men ska inte klaga, vintern var alldeles för lång i år. Så jag vill bara njuta av att kunna gå i shorts och kjol så länge det går;)

Nu ska jag snart iväg och jobba. Har haft en mysig förmiddag med mamma. Morfar kom också så vi åt lunch och hade det bra i trädgården.

Hoppas ni får en mysig eftermiddag. Kolla gärna in förra inlägget och säg vad ni tycker:)

Kram kram♥


Kommentarer
Postat av: n

sv: yes:)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

2010-07-28 @ 16:12:42
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: aaw tack så mkt, vad glad jag blir :D

har du gjort något roligt idag då? kramar =)

2010-07-28 @ 18:15:53
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0