Härlig dag

Ledig hela dagen, så fantastiskt underbart. Har varit hos mina föräldrar hela dagen. Vi har tittat på varandras semesterbilder och haft det bra. På kvällen kom älsklingen förbi och vi åkte allihop till en bilträff i närheten. Riktigt kul och avslappnand att gå omkring bland de gamla bilarna.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig och läsa en stund. Sen ska jag sova tills jag vaknar. Har bestämt mig för att hoppa över löpningen imorgon. Har ont i båda knäna igen:( Hoppas på att det bara är ett tillfälligt bakslag och att jag kan vara igång igen på torsdag. Men vi får se...

Hoppas ni har en härlig kväll! Sov så gott. Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: queenofpiink

härligt att höra =) jadå de är bara bra



kram

2010-07-13 @ 22:40:18
URL: http://queenofpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0