280710

Godmorgon!

Värst vilken trötter jag är numer då... Sover minst till nio. Jag hade dock redan igår bestämt mig för att inte springa idag på morgonen. Har ju trots allt sprungit tre dagar på raken nu och gick på hårt igår. Det är onödigt att utmana ödet med tanke på att min knän inte har klagat än. Får bli en runda imorgon istället:)

Igårkväll hade vi en mysig kväll med halva släkten. Vi spelade kubb när det började mörkna. Inte så smart, jag och min syster var i samma lag och ingen av oss kunde se andra lagets kubbpjäser eller hur det nu heter. Så vi fick ha en ficklampa och lysa åt varandra, haha:) Helt knäppt ju, men riktigt kul!

Idag ska jag hem om en snabbis till mamma och sen blir det jobb igen. Har varit ledig i fem dagar nu så det känns lite konstigt att gå tillbaka igen. Och inte ett dugg kul. Joo, jag tänker faktiskt gnälla lite på jobbet, ni får försöka stå ut eller strunta i att läsa;) Jag är jättetacksam att ha ett jobb, jag hade inte klarat sommaren ekonomiskt annat. Men jag önskar att jag hade trivts lite bättre med min arbetsuppgift. Jag gör ju liksom ingenting annat än hälsa på kunderna. Allt annat gör datorn. Räknar ut, tar reda på koder osv. Jag känner mig som en del av inredningen ibland, haha:) Jaja, nu ska jag inte gnälla mer och inte klaga på ett tag. Ville bara få ut det där. Igen...;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Kram på er♥

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0