270710

Godmorgon!

Skulle ha gett mig ut och sprungit nu, men tänkte om och väntar till sen när jag kan springa med älsklingen. Roligare när man är två ju:) Men nu är jag vaken helt tidigt ju.Känns konstigt:) Men skönt att vara igång.

Idag blir det en heldag hos mina föräldrar. Min syster och mina systerdöttrar är där så det ska bli en riktigt härlig dag. Vet inte vad vi ska hitta på, men det blir garanterat en hel del lek och skoj:)

Nu ska jag äta lite frukost och sen ge mig iväg. Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack så jätte mycket för din kommentar. Ni läsare är helt fantastiska mot mig hela tiden, det värmer något enormt! Hur går det med allting för dig så här på sommarn? :)

2010-07-27 @ 09:35:16
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0