260710

Hej svejs!

Härlig morgon! Sov typ till halv elva, något jag inte gjort på hur länge som helst:) Men det var riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Inget borrande, inga mardrömmar och ingen stress. Började med en löptur i solen vilket också gjorde den här morgonen riktigt bra;) Nu ska jag snart sätta mig och läsa lite och sen i eftermiddag ska jag träffa Karin. Vi ska äta lite tillsammans och sedan kanske gå på bio. Jag skulle ju verkligen vilja se Eclipse så jag hoppas vi kan se den:)

Tänkte lägga upp lite bilder från sandslottstävlingen igår. Det var inget som var speciellt direkt, men vissa var helt klart väldigt bra gjorda:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0