230710

Godmorgon!

Eller ja, jag har ju faktiskt varit uppe ett tag, men ändå:) Har varit ute oc sprungit en runda så jag känner mig väldigt duktig;) Det gick dock sådär idag. Lite sliten efter att ha sprungit måndag till onsdag tror jag... Passar bra med helg, jag tänkte ta ledigt från träningen då också. Kan nog behövas:)

Jag är ledig idag!!! Hur längesen var inte det? Eller okej, ända sedan i tisdags, men nu är jag ledig fem dagar på raken, haha:D

Idag ska jag fixa lite småsaker under dagen och sen ska älsklingen oc jag iväg till Karlskrona på inflyttningsfest. Ska bli riktigt kul. Kommer en massa människor man inte känner, men det är ju det som är extra roligt:)

Hoppas ni får en bra fredag! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0