180710

Godmorgon!

Skrev jag verkligen inget igår..? Nä, det är kanske inte så konstigt egentligen. Hela dagen gick åt till jobb och att städa:) Så igår hände typ ingenting kul alls. Men det var jäkligt skönt att få rent i lägeneheten. Vi hjälptes åt också så då gick det ju ännu snabbare. Lite pussar ibland gjorde det ännu roligare också:) Sen tvättade vi ju också förresten. Så vi var väl klara vid halv sju. Då hade vi hållt på sedan tre... Jepp, lägenheten behövde verkligen städas! Vi belnade oss med kebabtallrik och marängsviss efter det. Fick dock himla ont i magen av marängerna... Men det är ju bara skummjölkspulver, där är väl inget laktos eller? Suck, irriterande... Aja, så är det.

Idag ska jag träffa Karin en snabbis nu p förmiddagen. Sen blir det jobb mellan två och tio:( Vill inte alls. Känns hemskt att behöva förstöra en söndag såhär. Och älsklingen är ju ledig. Så det är typ det värsta. Äh, jag får ta och rycka upp mig nu och inte vara så gnällig:) Tjänar ju bra med pengar på en sändag i alla fall:)

Hoppas ni får en toppenfin dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! fin blogg :)

kolla gärna in min & kommentera.

kram

2010-07-18 @ 10:16:37
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0