150710

Godmorgon!

Idag var jag ute och sprang igen:) Känns riktigt skönt. Men det var helt klart bra med en vilodag igår, det gjorde nog att det gick ännu bättre idag. Har inte tagit tid på länge, det känns bättre att bara springa och känna efter hur det känns. Så slipper jag stressa och pressa sönder kroppen:)

Idag blir det plugg. Tråkigt, men jag får skylla mig själv ju. Jag måste ju ha slarvat eller nåt med tanke på att jag inte klarade tentorna i våras:( Får bli ändring på det terminen som kommer! Jaja, men ska i alla fall åka hem till mamma som är ensam hemma idag och sitta där och plugga istället. Blir ju inte jättemycket plugg än, det är ett tag kvar. Idag blir det no mest repetition för att kolla vad jag behövaer plugga extra på osv:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0