110710

Godmorgon!

Igår morse var jag flitig och var ute och sprang på morgonen. Idag är det bara för varmt för det... Jag kommer svimma om jag ger mig ut nu känns det som:/ Varmare ä i Spanien tom. Knäppt. Nåja, imorgon får det bli en runda istället. Igår sprang jag också men det var på gränsen till för varmt också.

Igår var vi förresten på stranden hela dagen och på kvällen var vi hos mina föräldrar och mös. Härligt. Vi satt ute till 12 och det var knappt svalt ens. Känns så konstigt att det är så här i Sverige ju:)

Idag ska jag hjälpa min morfar och mina föräldrar. Sen ikväll ska jag nog träffa Karin och hitta på nåt kul. Kanske gå på bio eller nåt. Om man inte dör av värmeslag i salongen dock... Vi får väl se helt enkelt.)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Drick ordentligt med vatten nu;) Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0