060710

Hej svejs

Nu har vi anlänt till Norrköping. Har varit i Kolmårdens djurpark hela dagen. Snacka om att vi känt oss gamla idag, haha. Vi gick på sälshow och delfinshow och båda hade piratttema så det var en massa skojande om det osv. Alla barn tyckte det var jättekul och älsklingen och jag skrattade mest åt hur malplacerade vi kände oss, hehe:) Jaja, men en härlig dag hade vi i alla fall.

Nu sitter vi och kollar på fotboll. Ganska bra match tycker tom jag. Okej, lite trött på det här är jag ju, men nu har det varit ett längre uppehåll så nu känns det okej, hehe:) Vi har ätit jättegod kinamat innan så nu ligger vi och jäser här i hotellsängen. Vi orkade inte ens gå ut nånstans för att se matchen... Benen är helt slut efter att ha gått hela dagen. Jepp, tom mina, haha. Har inte sprungit på tre dagar snart och det börjar kännas. Funderar på att göra ett ryck imorgon bitti. Ta en spurt på löparbandet här på hotellet. Har jag aldrig gjort förr så vi får se hur det blir. Men har verkligen kommit in i löpningen nu och det känns så himla bra när jag springer nu så det vill jag ju hålla igång. Aja, vi får se. Blir nog sängen efter matchen här så det borde inte bli så svårt att komma upp imorgon:) Sen smakar ju frukosten ännu godare när man är nytränad också;)

Hoppas ni har en fin kväll allihop! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 23:32:38
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur länge blir ni kvar i Norrköping då? :)

2010-07-07 @ 08:44:37
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0