020710

Godmorgon!

Andra juli redan. Fy vad tiden flyger. Trots att det var segt med jobb igår gick det snabbt. Det flyter ändå på rätt bra nu. Kanske för att jag inte har skolan som jagar mig under tiden jag jobbar:) Jaja, så är det. Idag är det lite mulet ute. Så tråkigt. Jag som varit så lycklig nu när solen strålat varje morgon. Men det kan behövas en paus kanske. Jag fjällar ändå på hela kroppen nu, haha:) Men kommer ju vilja bättra på brännan lite senare. Det sägs ju att det ska bli fint väder i helgen. Hoppas det stämmer. Då blir det stranden hela dagarna, hehe.

Idag är jag ledig förmiddagen och eftermiddagen, sen jobbar jag mellan fem och nio. Rätt skön tid ändå. Älsklingen ska iväg och fira semester med sin arbetskamrat ikväll också så han roar sig på egen hand, haha:) Män alltså, vad har de för behov av att vara utan kärringen ibland? Nä, men det är klart att han ska göra saker, det är bara jag som har lite rå humor ibland, ni får ursäkta:)

Nu tänkte jag ge mig ut och springa en runda. Blir nog riktigt skönt i det här vädret faktiskt. Sen blir det dusch och frukost. Jag ska ge mig iväg inåt stan sen och växla tillbaka lite pengar och sånt.

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

HEJ! =) ta en titt på min nystarta blogg?



P.S - vilken fin blogg!♥

2010-07-02 @ 09:14:34
URL: http://mirandaland.blogg.se/
Postat av: Miranda M.

SVAR: NEJ det är inte trist. Den här är ju extra lång. 3 timmar, i think ;)

2010-07-02 @ 09:44:10
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0