010710

Godmorgon!

Juli redan... Vart tar tiden vägen, helt ärligt? Jag hinner inte med ju:) Har sovit som en stock i de nya fräscha lakanen. Finns det nåt bättre än att gå och lägga sig nyduschad i nya lakan? Tror inte det:) Jag är ju lite knäpp och ska mangla lakanen också och det gör dem ännu härligare att lägga sig i! Längtar f.ö som bara den efter min och älsklingens lilla tripp till Norrköping nästa vecka. Ska bli härligt att fly varadagen en gång till. Och bara mysa, äta gott och inte titta på klockan annat än för att konstatera om det är dags att äta än:) Underbart. Men det är några dagar till dess.

Idag är det dags för jobb igen. Mellan två och halv åtta bara så det är lagom:) Blir ingen springtur idag, jag tor min kropp kan behöva vila lite. Sprang ju igår och sen sprang jag upp och ner för våra 63 trappsteg för att tvätta och sen cyklade jag in till stan dessutom... Så jag fick nog för två dagar igår tycker jag;)

Justja, glömde ju skriva om onsdagen i Spanien igår, älsklingen och jag åkte ut och åt pizza så jag hade fullt upp hela kvällen:) Här kommer onsdag i alla fall. Senare kommer torsdag också:)
Onsdag:
Jag började dagen med en springtur som vanligt. Riktigt härligt sätt att vakna på, helt klart! Sen några längder i poolen. Efter det god frukost med nybakat bröd. Vi bodde nära ett bageri så det hade vi varje morgon:) Lyx. Sen var det stranden som gällde hela eftermiddagen. Mys, mys, mys. På kvällen blev det middag ute på en liten restaurang. Resten av kvällen därefter spenderades i lägenheten med lite spel och skratt.

Hoppas att ni får en härlig dag idag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tackar! Varför inte flytta ut igen då? :)

2010-07-01 @ 10:26:15
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Jag är med och tävlar om att vara veckans blogg. Jag är nummer tre. Så jag undrar om du kan slösa lite av din tid och rösta på mig? Jag ber om ursäkt ifall det var störande!



Länk:

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment

2010-07-01 @ 12:03:48
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0