Vardagen är tillbaka

Så var det slut på ledigheten för den här gången. Älsklingen är tillbaka på jobb och jag har massor att göra med skolarbetet. Men på ett sätt är det rätt skönt faktiskt, skönt att komma in i rutinerna igen liksom. Så sitter man inte bara och degar för att man varit uppe sent eller så.
Appropå att vara uppe sent, det gick inte så bra när jag skulle se på hockey i natt... Upp kom jag, men sen kunde jag knappt hålla mig vaken. Så det slutade med att jag gick och la mig igen faktiskt. Skäms lite, jag hade ju lovat. Men samtidigt var det nog bättre att jag gick och la mig, annars hade jag väl legat och snarkat i soffan och stört matchen, haha:) Så jag tror trots allt inte att älsklingen sörjd alltför mycket. Men visst, lite taskig känner jag mig.
Idag ska jag skriva projektarbete. Förhoppningsvis ska det gå lätt, bara att lägga ihop alla olika delar. Men man vet aldrig, när jag tror att något ska gå fort brukar det ta en halv evighet... Usch, snälla låt det gå fort. Det är nämligen inte kul alls. Återkommer med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0