Spacklat och klart.

Ja, nu har jag spacklat klart. Det märks att jag är rätt barnslig av mig, gillar att kladda och hålla på:) Nu hade vi inga spackelverktyg (har ingen aning om vad de heter egentligen...) så jag fick använda händerna istället och oj vad det var kul, haha:) Vet ju inte om resultatet blir godkänt, men som sagt, kul var det.

Är sjukt festsugen för övrigt. Var en hel evighet sen jag var ute sist. Det har varit fullspäckade helger nu sen jul så allt festande ligger på is... Och nu renoverar vi så det mesta av ekonomin går till det. Suck. Men jag skulle verkligen vilja ut och dansa. Klä upp sig i höga klackar och bara ha kul:) Jaja, när det väl händer lär det väl vara dubbelt så kul.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma. Försöka ta mig ur sängen igen och vara lite duktig:)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe okej :) hon lovade mig att jag skulle få et på fredag, så får hoppas på det :D

2010-01-18 @ 13:11:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0