På väg

Yes, snart är jag på väg till föräldrarna. Fasen vad svårt det är att hitta kläder nu när garderoben ligger på matrumsbordet:) Hittar typ ingenting. Hoppas vi är klara till helgen. Blir en del kastande av kläder. Måste uppdatera lite. Har sparat en massa onödigt ju:)

Nu ska jag klä på mig och sedan åka. Måste tanka bilen först... Brukar köra på kassa och typ alltid tar det en halv evighet innan pumpen startar. Så där står man och ser dum ut och vet inte om pumpen funkar eller inte... Bara jag som råkar ut för det?:)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fast vadå inte avslöja för mycket?

Och vadå inte snygg nog? :O

Alla har rätten att lägga ut bilder på sig själv och alla har sin skönhet.

2010-01-18 @ 22:10:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0