Måndag, ensam, kallt

Haha, låter deppigt ju:) Men visst, lite trist är det att vara ensam igen. Älsklingen komme väl knappast hem tidigare idag igen. Och nu känns det som att hela staden jobbar eller går i skolan utom jag... Jag börjar inte min termin i skolan förrän nästa torsdag... Känns väldigt skumt. På fredag har vi förvisso redovisning, men det är bara dit och hem igen känns det som. Idag ska jag göra lite ändringar i vårt arbete och sedan skicka in det. Ska bli så skönt när det här är över, det var inte alls kul! Vårt företag har i och för sig en bra idé, men att bara skriva om det var inte så inspirerande. Hoppas bara vi gjort bra ifrån oss nu bara, för allas skull liksom.
Annars händer det nog inte mycket här idag. Ska försöka ge mig iväg och träna senare. Herregud, har legat nere med det i typ två veckor nu. Jag håller på att få spatt här ju:) Men när det är så kallt och halt vågar jag inte riktigt ge mig ut och springa.
Tror jag ska läsa lite Twilight idag också. Har längtat efter att få börja läsa den första boken, alla säger att den är så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0